Oinspirerad...

Jag brukar vara bra på att kunna ordbajsa ihop ordentligt oväsentliga blogginlägg titt som tätt, men för tillfället har jag nog lite bloggtorka?
Dagarna har bestått av vikariat på Tofta, träning, mat å sen bingen....
Det händer inte så mkt skoj just nu. Man längtar bort! Jag är sååå sugen på att ta tåget å bara POFF så är det massa go snö å fina bergstoppar som möter en. Jag vill åka SKIDOR!!!!
Jag tål inte snön när den uppenbarar sig här nere, men kan toklängta efter att åka TILL den.
Solen har inte skämt bort oss på sistone, det märks...hade den i ögonen när jag körde norrut igår morse men när jag efter första lektionen titta ut så spöregna det :(

De frågade om jag ev var intresserad av ett vik på 10 veckor... gahh... klart jag egentligen är, men jag MÅSTE göra klart skolan. En lärare som har halvtid i en trea (TREA?!?!) och vikarierar upp resten av timmarna ska ha barn å kommer sluta senast i maj. Är det inte ironiskt att hon är utbildad gymnasielärare å hamnar i lågstadiet? Hon gick från en gy-skola till smått....jag hade inte velat det altså.
Jaja....det är ju iaf inte aktuellt för min del som sagt.

Idag var det tänkt att vi skulle ut till Väla å shoppa lite till sambon...får se om vi hinner det innan jag börjar jobba. Har de senare passen denna helgen, skönt....börjar 16 idag å 18 imorron.

Vem tror ni vinner schlagern ikväll?? Jag håller stenhårt på småländskan med de fuuuula fejkade läpparna. Snälla Challe, easy on the restylane eller vafan du nu gjort med dina vanskapta läppar!! :(

Påsklov nästa vecka på skolan, så det blir inget vikarierande.....lite jobb på Statoil är inplanerat men annars bara en dag i Lund å sen plugga sören.
Jag hoppas jag har klarat tentan?? det ger sig på tisdag....gah. Kommer bli sååå ledsen om jag kuggat, har aldrig kuggat förr jue :(

Näe...dags för frulle...kaffet börjar ryta åt mig i magen att det vill ha sällis!

Hoppas du har det gott uppe i hufvudstaden kära Lajza :)

Ha en trevlig helg alla!!!

(Ska man plantera balkonglådorna snart igen eller?? hilfe....)



VILL ÅKA SKIDOR!!!!!!!

Å DRICKA VARM CHOKELAAAA


Kommentarer
Postat av: Lajza

visst har hpon det :) vIN är gott :) tittar nog inom imrg om jag hinner hem,, annaras blir det väl la msn ;) pyssoch kram

2008-03-15 @ 22:47:02
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback