Oj...

...ja, vad ska man säga?

Trots att jag inte direkt är nån översocial människa så känner jag mig extremt ensam ikväll :(
Pratat i telefon med både mamma å lillsis en lång stund, men jag vet inte jag...känner mig helt deppig nu bara.
Mange har jobbat sen lunch, skulle hem en snabbis på middag men kom på att han skulle åka tillbaka å jobba undan istället. Vi fick några minuter ihop i kärringgrillen iaf...

Min städnoja slutade med att det istället är saker överallt. Blev avbruten mitt i allt å sen vart jag både ledsen, men oxå glad. Mano? Jag?
Mest ledsen...trots att jag verkligen inte borde, eller jag FÅR inte va ledsen...

Sitter å dricker kaffe å äter plopp med tutti-fruttismak. Trodde INTE jag skulle gilla den men det gör jag....dessvärre ;) Den har legat i min väska i en vecka nu, så ikväll tycker jag allt den fick göra mig sällis iaf.
Är det nån som smakat ploppen med päronsmak?
Kollar på Mastermind, så otroligt bra. Nog den bästa Wallanderfilmen faktiskt, såg den på bio med mina päron å till å med pappa diggade den. Men han hade nåt roligt annat namn på den, minns du vad det var bror?
Tycker det är roligt när det blandas 08a-dialekt å skånska :)
Micke Nyqvist är braaaa

Ledig nu må-tis...eller ja...ledig är man ju ALDRIG som student på riktigt. Men ja...inget schemalagt skola på hela veckan faktiskt. Ons-to har Tofta bokat mig å fredag ska jag nog jobba 2 timmar....

Kom hem...jag tycker inte om å va här själv :(

Kommentarer
Postat av: Lajzan

Tösabit tycker inte om att höra att du är ledsen och deppig ju :(
och då menar kag INTE! :( ses om några timmar,, och gla är ja för det :)

2008-03-10 @ 00:55:08
URL: http://lizzaa.blogg.se
Postat av: Henke

nej, det kan jag inte påstå att jag kommer ihåg... Dock kommer jag ihåg hans översättning av Köplust =)

2008-03-10 @ 10:38:06
URL: http://braashenke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback