På gränsen till kräk...

Vissa kvällar när jag dricker kaffe mår jag bara såååå illa.... å ju mer jag tänker på det desto mer illa mår jag. Uäck!!!
Har inte ätit alltför bra idag...ajdå....men bättre inget alls än massa skit eller?
Spenderat mesta delen av dagen med Lizan. Strosat runt på Väla och på stan....dock inte hittat några kläder eller skor. Kom hem med en liten påse från Ikea å en från Tasty House.
Köpte en fin ny lampa till sovrumsfönstret...myyyys!
Skitbra att min bok jag beställt är försenad....

Trött som ett svin är jag....borde inte vara det när man "inte gjort många knop" under dagen egentligen.
Får väl gå å lägga mig med Håkan....

( å imorrn ska jag ringa johanna å boka tid...bannemig!)

Kommentarer
Postat av: anna

varsågod och tack själv för kommentaren!

ja vardagslyx är viktigt!
hoppas du kryar på dig!
kram!

2008-03-26 @ 22:59:54
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback