Spelar det nån roll?

Läste nyss i HD en "undersökning" gjord av just nämnda tidning angående politiker å porrhotell....haha...
Vinklade det visst lite som jag själv ville där....
Näe, allvarligt (svårt å va men jag gör ett försök) så handlar det om huruvida politiker och kommunanställda ska bo på porrfria hotell under sina tjänsteresor eller inte.
Porrets vara eller icke vara....porrens? heter det kanske? haha
Men...är jag fel ute när jag tror att det är pay-tv? Inte har väl hotellen en ren porrkanal? Jag vet inte.... tycker det är en ganska fånig diskussion.
Vill man ha porr så får man väl betala separat för det, antingen om man nu gör det genom pay-tv eller om man får dra å köpa en porrblaska. Nöden har ingen lag...?
Tycker mest synd om städarna på hotellet....såg nån dokumentär av nåt slag nån gång från bland annat "mitt å manges" hotell i Gbg å städarna får titt som tätt putsa gujja från tv-skärmen. Äcklos!

Jag är nog varken för eller emot porr... det rör mig inte i ryggen som man säger. Bara jag KAN slippa exponeras för det är jag glad.

Näe, nu har jag tjötat bort en bra stund med Lajzan...så nu är det lite brådis om jag ska hinna med det jag har tänkt idag ;)

Ska kila å sola litegrann....underhålla brännan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback