Är jag den ende som bojkottat...

....Schulmansidan 1000apor eller vafan det heter??
Liza tjatar sår i mina öron om Katrin Schulman....

Varit en lugn å skön dag...tvättade, Liza kom å våldgästade min gräsmatta ;) Satt i solen å tjötade lite innan magarna började kurra å vi begav oss ner till Mezo för å luncha. Köpte blomma å begav oss till jobbet för å tacka av Marie ordentligt. Känns tråkigt att vår klippa försvinner...men jag förstår att hon tycker det är dags å gå vidare.
Hem å slocknade i soffan (nu vet ni ju varför jag är så inihillvide trött iaf!) å sen kom Mannen hem.
Åt lite å tänkte vi skulle köra bort till Råå för å checka in nya Maxi (som Mannen varit med å konstruerat å designat) men herrejävlar vad mkt folk det var där inne! Köpte en liter jordgubbar utanför å hamnade på McDonken å köpte hem varsin milkshake istället....
Å där är vi väl nu.

Fredag imorrn... vet inte vad jag ska hitta på...blir väl kanske å plugga lite i solen. Eller läsa lite bara...nåt roligare....haha får se
Ska ju jobba hela långa varma helgen så jag får ta vara på solen innan helgen :(

Näe, duscha så att håret hinner torka lite innan läggdags!

Åhh Jessica å Sofia vad glad jag blir av era kommentarer! (alla andras oxå GIVETVIS!!!) är inne på lunar å kikar ibland men vi är inte så flitiga där längre nån av oss ser jag ;)
Hur är det med er?? Jag är ju nyfiken :)

Bahh dusch å fingra ut de torra linserna...

Tadaaaah, dagens djur:



Myrslok



Kommentarer
Postat av: Lajzan

tss så mkt tjatar jag väl inte ;) haha

2008-06-01 @ 19:06:16
URL: http://lizzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback