Friday friday :)

Fredag ja... vad ville jag säga med det?

Uppe med tuppen idag...så fuskigt när Manges klocka ringer tidigt men det är jag som går upp å inte han! Någon är kissnödig och måste ge monstret mat annars börjar magen lite smått vända sig uppåner.
Så ja...grattis...kvart över sju står jag å kokar gröt! När jag har sovmorron....buhuu

Tur man har en förmiddag å ta igen sig på efter frukost...slöa i soffan å jag FÅR somna om. Medan han tar Stella å kör till Malmö å jobbar hela lååånga dagen....så det är kanske inte så synd om mig ändå? ;)

Tänkte jag skulle bege mig ut i solen efter lunch...igår när vi satt där ute var det nästan rent av kallt! Men på eftermiddan hade tempen höjts lite å blåsten avtagit. Det är riktigt pissigt med den här stan... ytterst ytterst sällan är det vindstilla å när det blåser lite så fryser den här räkan.
Idag ser jag att hittepå-plommonträdet (vet i 17 vad det är för träd!) utanför balkongen kämpar rejält med vinden :(
Min solkompis har dratt österut på tråkigheter idag....tänker på dig stump!

Har lite tvätt å stryka å vika idag oxå... men huuu så tråkigt. Bättre å ställa sig å göra nåt långkok till lunch eller hur?? ;)


Ni är väl med å tävlar?? Jag gick med idag...du får 200 poäng bara genom att gå med!
Givetvis är förstapris (20 papp i resor!!!) den som får mest poäng, men andrapriset (15 papp i resor!!!) lottas ut :)
Man kan aldrig vinna om man aldrig tävlar, right??




Jag är sugen på chili/köttfärssoppa.... orkar jag? den som lever får se....

Kommentarer
Postat av: Icka

Jag blev så glad åt dig så jag var tvungen att gå in på lunar och läsa min gamla blogg från graviditeten och minnas lite. För precis 1 år sen levde jag på kanelbullar och cola. Det enda jag kunde äta. Men det har man ju glömt idag!! Kram!

2008-05-30 @ 13:22:19
URL: http://ickson.blogg.se/
Postat av: Lajzan

baah ja jämfört med vädret nu så var det kallt men då var det bara till att stå ut :) haha

2008-06-01 @ 19:05:12
URL: http://lizzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback