Hur i hillvide...?

Varit en bra dag..... efter glass, mat å mys med Lajza-pajza åkte jag hem å slappade lite. Sen vart det till å hoppa in å tygla Stella mot Hyllinge å Familia där det var dags för BH-partaj på Change...
800 spänn fattigare kom jag hem med två nya bh:s å två matchande trosor....
På ett år har mina boobs gått från (då) förvånande 70C till en 70DD idag....hur i helvete gick det till?? JAG HAR JU FÖR FAN INTE MKT TILL BOOBS???
Måste fan va små storlekar....riktigt små storlekar....känns som lite falsk marknadsföring dock å säga att det är min vanliga storlek...haha

Jäjä...klingar ganska gott i mina öron iaf ;)

En runda om jobbet, några lappar på bensin.... sen hämta upp sambon på jobb å två pizzor på vägen hem. Matkoma i soffan nån timme å nu blir det bingen....ögonen går i kors kan jag lova!

Imorrn beger jag mig ensam upp mot Småland... buhuu.... vill ju ha mitt <3 med mig :( Ska försöka åka lite tidigare eftersom jag panikinsatts på jobb söndag kväll....annars blir det bara upp å vända.

*skickar en tanke till CB, hoppas det under omständigheterna är någorlunda ok med dig!*

Kan man hyra ett sånt däringa hembiträde/hemsamarit bara till nattningsproceduren tro? Att tvätta bort smink å borsta tänderna är FAN det tråkigaste som finns!

nighty nighty suckers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback