I must confess...

Innan jag blir efterlyst via Interpol är det väl dags att ge ett livstecken igen...
Har hållt till i Småland över helgen, veckan innan dess jobbade jag öppningsvecka (=noll socialt liv alls för man vill bara sova när man kan)
Sen att jag har lite bloggtorka ska jag inte hymla med!

I mina trakter kan det tydligen gå ganska vilt till.....





...Framförallt när man kör en snabb BMW en sen kväll med lite alkohol/puffpuff innanför västen...dahh dumbass!

Anledningen till visiten i Smauland var att den där lille söte killen Linus skulle bli just Linus officiellt...barndop alltså...





Till å med jag gosade lite med killen som inte alls luktade varken poop eller kräk ;)
Var trevligt att träffa släkten lite, även om jag måste säga att det är den mest osociala samling folk jag varit med om nånsin...ever ever....


I fredags var vi ju på Bakken med jobbet, en skittrevlig kväll med god mat, roliga åkattraktioner, femkamp å ohyggligt trevligt sällskap :) Lajza har lite fler bilder än jag har... don´t mind the ugly one (=me)
Däremot hade hon av okänd anledning (my ass heller!) "glömt" få med sig själv på kort.... sådärja....



Äter grillbuffé. Ser ut som om CB petar i näsan...men det gööör han (nog) inte...haha
Ligger helkasad ner i Lizas knä i nån bil-bergådalbana

Glömde jag säga att jag inte förlorade femkampen?? (Att jag sen inte vann hör inte hit....)

Kom hem hit igen i tisdags eftermiddag....krängde en fiskgratäng o somnade i soffan. Tar på krafterna att sova på luftmadrass...haha
Igår körde Liza en fuling å drog iväg mig till Väla. Blev två tröjor, ett nagellack å en olja med fröken hem.
Present till Marie som har sin sista dag på jobb idag oxå. Vi ska lämna det till henne senare efter lunch är det tänkt....

Uppe å tvättar... var ett bra tag sen, var nästan inne på reserv-reservtrosorna!


Ok.... vi snackade ju confession....börjar väl bli dags å dra ett sanningens strå till stacken....
Såhär ser det ut hemma hos mig just nu:

 

Fröken har ett monster i sin mage...
(måste bara påpeka att jag inte köpt en endaste tidning själv...utan sånt verkar man ärva?
OCH att jag enbart är så fet om kvällarna...haha)

Sådärja....då var det out in the open....gosh





Kommentarer
Postat av: Jessica

NÄMEN GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!! Gu så kul och härligt för er! :-)



//Jessica (gammal Lunarpolare om du minns...)

2008-05-29 @ 09:39:41
Postat av: Sofie

Åååå, vilken glad överaskning. Grittis, verkligen jätte kul :)



//Sofie

2008-05-29 @ 09:57:23
URL: http://www.soffansbloggspace.se
Postat av: Fia

Grattis söt! Vad skojsigt. :) Fantastiskt!

Kram Fia

2008-05-29 @ 11:09:40
URL: http://fianactually.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ett riktigt stoort grattis till dig och din kille! Hälsningar Sofia (från lunar som numera följer din blogg dagligen! Du skriver mycket bra och underhållande!)

2008-05-29 @ 11:50:25
Postat av: Icka

GRATTIS! Hur mår du? När är det dax? 2000 frågor du vet. Välkommen in i bubblan! Kram från Dalarna!

2008-05-29 @ 14:52:39
Postat av: Fia

Du kan få komma och fika när du vill! :)

Kram!

2008-05-29 @ 16:51:36
Postat av: Jenny

Känns skönt att d e ute nu?! =P

Aja... en liten mage e där allt =) KUL!!!!

Puss puss MISS YA <3

2008-05-29 @ 17:36:51
Postat av: Lajzan

medens alla andra kommenterar magen så gör jag det inte! haha Men fy varao vilka hemska bilder,, säger det igen hemden är ljuv tösabit :) mohaha

2008-06-01 @ 19:07:44
URL: http://lizzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback