I väntan på tvätten...

1. När gick du upp idag?
    07.15

2. Diamanter eller pärlor?    
    Är nog mest en pärl-tjej isåfall. Inte mkt för blingbling alls egentligen...

3. Senaste filmen du såg på bio?   
    Oj jag minns inte....kan det ha varit en Wallander med mina päron?

4. Favorit TV - program?
     DH, Criminal Minds, Dokumentärer av alla de slag

5. Vad åt du till frukost?
     Jag önskar jag åt nåt riktigt gott, men det blev en torr macka med smör å ett glas oboy. Glipar TOOOOMT i kyl.

6. Vad är ditt andranamn
     Kärt barn har många namn....så jag har två, Anna o Christina

7. Din favoritmat?
    Oj, jag älskar så mkt mat! Men om jag bara måste säga en sak så får det bli lasagne

8. Vilken mat gillar du inte?
     Inälvsmat, falukorv (funkar i stroganoff inget annat) påsk/julmat

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
     En bränd gammal goding med Hellacopters - High Visibility

10. Vilken bil kör du?
       Mest min Seat a k a Stella

11. Vilken är din Favoritmacka?
       Köttbullemacka med rödbetssallad ;)

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
       Fjäskande, trångsynthet, besserwissers

13. Vilka är dina favoritkläder?
       Mysbrallor å en rymlig tisha

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
       Svårt....men jag vill till Kambodja och Angkor Wat...fascinerande ställe!

15. Favoritklädmärke?
       Bondelid

16. Var vill du dra dig tillbaka?
       Spelar ingen roll, bara jag gör det med Mange

17. Favorittid på dagen?
       Kvällen

18. Var är du född?
      Växjö BB

19. Vilken är din favoritsport att se på?
       Fotboll och handboll

20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
         Eftersom detta inte är mail så skiter jag i vilket...haha


21. Vem tror du skickar tillbaks först?
       Jag tror att Jenny nappar först å lägger i sin blogg?

22. Coca Cola eller Pepsi
      Coca cola

23. Fotboll eller ishockey?
        Fotboll helt klart....

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
       Inget av det just nu

 25. Pedikyr eller manikyr?
       Lat när det gäller båda...men på sommarn har mina tossar oftast lite lack

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
       Nja, får suga på den karamellen lite till....

27. Vad ville du bli när du var liten?
       Lärare tror jag

28. Bästa barndomsminnet?
        Oj jag har så många att jag inte kan välja! Men jag älskade när jag å kusin Therese cyklade runt på landet dagarna i         ända å hade noll problem med att cykla en mil till närmsta badplats flera ggr dagligen :)

29. Varit i Afrika?
        Var på den tunisiska lilla ön Djerba 2005, det var mys! Man får dock passa sig för käket...

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
      Inte vad jag kan minnas....

31. Varit med om en bilolycka?
       Nope, so far so good. *tar i trä*

32. Favoritdag i veckan?
       Lördag

33. Favoritblommor?
       Jag gillar nästan alla blommor, men om jag måste välja så väljer jag Freesia för de luktar så underbart....å när jag             skriver så måste ju liljekonvalj oxå nämnas :)

34. Favorit - snabbmatsrestaurant
        Kan man kalla en sån nödlösning för favorit? nja.... men om inte thai/pizza räknas som snabbmat så får jag väl                 säga  MAX

35. Äger du en cykel?
       Nej, tack vare en tjuvjävel så gör jag inte det längre....å tänker fan inte köpa nån ny heller!

36. Vem fick du senaste mailet från?
       inreda.com

37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
       Jag är starkt emot kreditkort....har man inte pengar på "riktigt" ska man heller inget handla!

38. Läggdags?
      Runt spöktimmen

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
       Kommer inte skicka nåt brev...alla får lov å svara bäst dom vill...men det vore trevlig å läsa andras såklart!

40. Senaste personen du delade en middag med?
       Mange, men det var nu längesen...

41. Vad sysslar du med just nu?
       väntar in tvätten....eller nu väntar snarare tvätten på mig

42. Favoritfärg
        Rött

43. Hur många tatueringar ?
       Noll

44. Hur många sänder du det här mailet till?
       Inga, men ser gärna att så många som möjligt svarar :)
     

*tvättstugan nästa*

Kommentarer
Postat av: Therese

tyckte om fråga 28. kram på dej.

2008-05-19 @ 17:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback