Jag vet inte...

...men det känns som om min bil vill berätta något för mig. Är den helt enkelt trött på att leva?
Imorse steg vi upp nästan samtidigt här, gjorde oss i ordning å Mange släppte av mig på mitt jobb på vägen till hans temporära jobb i Malmö....
När jag ska hoppa ur car-helvetet får jag hela dörrhandtaget i näven... :( Plastic fantastic.....men jovisst! Bara å krångla över i förarsätet å ta mig ut från det hållet.
Blir iofs ganska roligt när vi ska åka framöver, lite sådär gentlemannamässigt då han får gå runt å öppna till mig utifrån haha...ser det framför mig!
(är ju dock inte så jäkla fantastic ur säkerhetssynpunkt....)

Så du pappsen....det blir väl till å beställa nytt handtag-tjofräs samtidigt som avgaset...? sück en masse!

Har jobbat idag. 8-14 bara
iofs så det var skönt. Trodde jag skulle inventera, var sagt så iaf, men jag fick stå i kassan...hade jag inte räknat med så jag har gått i jeans, jobbarskjorta å mina vita sneakers ;)
Min fot mår dock INTE bra....så öm att jag haltar :( Förstår bara inte vad jag gjort? Känns som om jag blivit stämplad över tårna å en bit upp över foten. Bajs är vad det är....

Kollar på Cold Case....gillar den serien, kanske mest för de spelar tidsenlig musik i varje avsnitt. Idag är det 1978. Mina päron har alltid påstått att jag är född under fel årtionde....ligger kanske lite i det.
Då gjordes det så mkt härlig RIKTIG musik!


Dagens gamla godbitar:
Fleetwood Mac - Go your own way
Tom Petty - American Girl

Fullkomligt ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR Cranberries version av Go your own way.
Det är öron-orgasm kära vänner....
Dolores är så jävla unik, love her voice.

Mkt kärlek...haha <3

Hoppas mitt hjärta kommer hem snart, känns så underligt att sakna sin sambo....vi har iofs inte setts så mkt senaste veckan. Han har en helvetesvecka....milt sagt.

Näe, nu missar jag serien tamefan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback