Min kropp skriker NEEEJ!

Den vill inte gå upp vid fem imorrn.... VILL INTE!!! Å som jag sovit idag kommer jag ju sova noll inatt....
Dessutom vil
l vill vill vill jag till stugan i helgen :( fan i helvetes jävlar... får utagera i min blogg för Mange ger mig svarta blickar när jag svär å använder allmänt runda ord. Vore ju för jävligt om monstrets första ord vore typ älg-sperma-Caesar eller bullfitta? Näe...MAMMA ska de va....hoho

Det blev tamefan soppa....impad av mig själv...Men det går ju inte att bara göra en portion soppa? så jag har soppa för ett helt kompani. Kom å ät?!

Mange var hemma riktigt tidigt faktiskt....men vad gör det när han tar en lur i soffan på två timmar ikväll istället??

Fick åka å köpa mig en ny laddare till min stenålderstelefon innan...har jag glömt den hos er mamma? Trots att jag varken har sms-tumme eller större telefonabstinens (telefonen är mest ett nödvändigt ont) har jag ändå kännt press av att inte kunna ha den av en hel dag...

Ätit pizza...å nu äter jag jordgubbar å färsk ananas, riktigt yummi!

Kollar på Mord i Sinnet....älskar engelska serier i samma stil. Men jag kommer garanterat missa sista halvtimmen i vanlig ordning.

Inte att förglömma.....dagens djur:




Surikat!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men grattis till monstret!! =) Vad roligt! Hoppas du har en skön helg...kram

2008-05-31 @ 00:27:53
URL: http://annalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback