Segpotta...

Jag förstår inte hur man kan vara så trött som jag är!??!
Kidsen tar kål på mig... men nu ska jag inte vara där mer. Färdig!
Kommer inte sakna att sitta å rätta matteböcker direkt!

De hade en ganska tramsig dag idag...någon av tjejerna hade lånat en bok som handlade om precis ALLT här i världen å hade bland annat ganska så detaljerade tecknade bilder om hur ett barn blir till å växer i sin mammas mage. Fnissigt värre alltså! "ööööh va äckligt!!" tyckte de, å när jag sa att det är en naturlig sak som nästan alla gör, hur tror ni själva ni blivit till??? "öööhh" var svaret från det mesta utom från en kille som stolt sa "nähä, inte mina för jag är adopterad!" Daaaah....som nåt jävla jesusbarn då eller? skrattade gott....ibland tänker de lite väl mkt kanske.
Givet-jävla-vis glömde jag jobbnycklarna i gårdagens jeans, så jag måste därom igen å lämna nycklarna.....Sück de luxe!

Hemom å åkte ner till stan för lite ärenden. Bibblan å hämta böcker, tänk om jag kunde vara lika flitig på att LÄSA böckerna som jag är på att LÅNA?? Tror jag har tjugo böcker här hemma nu.... grrr
Köpte även nytt dyrt shampoo å balsam på Frisyrmakarna, tänkte det gärna skulle få göra lite wonders med mitt hår. Nytt puder då mitt gått i tusen bitar....å nya linser...
Men ändå är jag inte ruinerad å det känns guttans bananer!

Kollar DH....ätit sent idag, men så blir det när man slocknar i soffan...
Ledig imorrn å det ska bli underbart att slippa vakna av (min) klocka. Sen att det blir en tråkig pluggdag är ju en heeelt annan sak. Det kan jag iaf förneka ikväll....imorrn är det dags för verklighet.

So long!


image490



Kommentarer
Postat av: Lajzan

haha ja dagens ungdomar ;) men jag gissar att du blev väckt av manges klocka? ;) Förresten bilden är äcklande! :P Kram kram

2008-05-07 @ 12:11:09
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback