Snart så...

....går frukosten ut i köket själv å ställer in sig i kylen. Men jag sitter så gott här! En stor soffkudde i knät å så datorn parkerad på denne.... men jag SKA vara flitig idag.

Har haft en underbar helg... bara massa mys med min familj. Verkligen saknat att vara "hemma" lite. Å sen att päronen har världens finaste uteplats där man grillar å har det allmänt gott är en super-bonus.

I lördags var jag å lillebror i stan å shoppade å käkade lite gott. (ja jag dissade skolåterträffen för den började visst redan elva!) Märk väl att jag inte shoppade ett dyft....betalade kinabuffé å mjukglass but that's it!
Lillebror fick dock med sig mkt snyggt hem :)
Var en ganska jobbig söndag... först var vi en sväng i stan å käkade å köpte present till pappsen, hem å åt jordgubbar å sen var det bara å sätta sig i kokhet bil å köra glatt lite över två timmar ner till Skåne igen...jobb 18-24....brrr.... min kära AC i bilen verkar ha tagit semester? Bilhelvete...

Igår gjorde jag inte mkt....var trött som fasiken å kom väl inte igång förrän jag tjatat hem Mange på middag. OM jag saknat honom.... Hemma å åt lite å sen körde han å jobbade igen :(
Har jag sagt att jag HATAR hans jobb?? Det är fan helt horribelt vad han jobbar....å han tycker inte ens det är skoj att gå till jobbet längre. Bra å bränna ut en nyanställd sådär....FYYYY WSP FYYYYYYYY
När jag säger att han inte "måste" jobba sådär, ingen kan kräva att han ska jobba 12-14 timmar om dagen, så menar han på att det inte finns nån annan som kan göra det å att jobbet måste bli gjort. Så ska det FAN inte vara. Bara för att de är typ 8-10 pers kort i ett stort jävla projekt ska inte de stackare som är i projektet få jobba för dessa oxå....det GÅR inte.
Ska skämma bort min karl lite i helgen.....OM han nu är ledig vilket jag hoppas.

Eventuellt har vi bokat in å va i stugan med folket i 29an till helgen...så jag håller tummar på att värmen kommer tillbaka :)

Näe....frullen som sagt....smöret rinner snart ut på egen hand :s

(Anna, jag har inte missat din utmaning....jag bara håller inne den lite för å göra den så sanningsenlig som möjligt...haha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback