Summa summarum

Nattens sömn: 0 timmar, 0 minuter, 0 sekunder å tamefan inte ens en nanomillisekund heller.....fyyyfan vad trött å seg jag varit idag då!
Zombie de luxe
Man brukar ju säga att man inte sover nånting, men att man trots det slumrat till å kanske sovit bort nån timme, men inatt har jag fanimej varit vaken konstant. Varit hungrig å ätit smått två ggr, kissat säkert tio.... men sovit? näe... :(

Men jag har hållit mig vaken...eller ja...andra har hållit mig vaken snarare ;)
Liza har våldgästat gräset idag oxå.... å sen körde vi å handla mat å grilla här ute MYYYYS
Hon å Mannen funkar så bra ihop, de satt där å rökte å drack vin ihop...en annan sveper cola...men det funkar, däremot kan jag sakna en kall öl. Får bli till å köpa alkofri på systemet....har för mig de smakar rätt ok ändå.
 
Jobb imorrn oxå... så jag ska faktiskt ta å kollapsa nu!

Inga animals today


Kommentarer
Postat av: Fia

Vi har alkoholfri Carlsberg (tror jag det är) på jobb. Vet dock inte hur den smakar. En arbetskompis till mig sa att de var okej iaf. :)

När ska du komma och fika hos mig? Nån gång i veckan? Är det sol och varmt kan vi fika på min gräsmatta! :)

Kram

2008-06-01 @ 16:00:59
URL: http://fianactually.blogg.se/
Postat av: Lajzan

för att inte ha sovit ngt var du himla "pigg" hela kvällen :) det var himlans mysigt och det är bra allt en trevlig man du har hittat ju ;) haha Kramkram

2008-06-01 @ 19:02:45
URL: http://lizzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback