Surpottan vs Åsnan

Mange ringde vid lunch för å kolla läget....var ju tvungen å pika honom för att jag hittat hans TVÅ paket med cigg i hallbyrån när jag plockade å fejjade innan idag. Sa att jag inte alls tycker det är ok å att han för fanimej får lägga av med sånt trams.
"nä, nu ska jag gå på lunch. Hejdå!" sa han å la på....jävla surskalle!
Men jag ska fan inte krypa till korset, envis som en åsna ska jag vara.....haha...Jag får ge mig alltför ofta annars tyckar jag allt...
"Börja" röka igen när man är 28 bast....lägg av!

Liza har varit på visit :) Alltid lika trevligt. Vi tog en vända med min återvinning å gick hem igen "via" solariet....haha....De har ju parsolarie nu på Raka rör så där låg vi å tjattrade. Guttans!
Lite läskigt dock att där är ett fönster i marknivå där man kan se in?!
Skönt väder ute, men det blåser ganska friskt. Men VAD det luktar gott ute....syrener, spirea, you name it för jag kan inte fler....haha

Hade ju tänkt tvätta lite....sofföverdragen börjar se föööör ledsamma ut till exempel, men när får fröken tvättid? Fredag :( Jag som är så bortskämd annars med sånt....

Ska väl dra ett ryck till om en stund...men först mellis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback