Uppe i ottan...

Fredag... å som vanligt är man uppe å tvättar. Slitit av klädseln på soffan, så jag ligger här på lakan. Min soffa är helt klart snyggare vit än sandfärgad! Men det finns ju en anledning till att klädseln är i tvätten.... så vitt, näe tack!

Är inte alls pigg idag...gäspar så tårarna sprutar.
Planerna annars idag är att sms:a kusin, får INTE glömma! Lizan å jag drar en repa på Väla sen i eftermiddag, finns lite personer som ska ha presents framöver.
Vet inte om My å jag ska planera lite käk (JAG tycker iofs inte det behövs så mkt planering när man ska iväg lö-sö....men men...) eftersom hon vill ha stenkoll på points å trams. Jag ska INTE äta nån vv-mat...bara så ni vet!

Jättetråkig frulle.... torr fullkornsmacka med smör å oboy. Men jag pallade inte gå de 30 meter bort till kondiset å handla nåt, å då får man fanimej skylla sig själv.

Idag är det äntligen deadline....å jag hoppas för ALLAS skull att framtiden inte innehåller sån arbetsbörda som det varit de senaste två veckorna.

Näe, nu får jag ta å byta soffkant....detta armstödet är helt blött av mina gäsp-tårar ;)



Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag gillar dina bilder du lägger in ;) klockrena! Ha en bra dag =) kram sofie

2008-05-16 @ 11:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback