aj aj aj

haha, jahadu Icka...ni vann :( Men det verkade vara en bra match?

ikväll har det varit pizzanight här... och som vanligt somnar mange i soffan å där förblir...fredagsmys?! knappast va...
kollat på idol, men ska nog lägga av med det....jäkla skitprogram egentligen? Ingen är ju riktigt 100...eller jo, Kevin är ju faktiskt i en klass för sig....OM man slipper se å höra honom när han inte sjunger...
Skrattar gott varje gång Jidhe säger "jurrrrrryn" Det där med R är svårt för oss smålänningar ;) Men JAG pratar inte så...han är väl från Moheda eller nån liknande hulla... hihi...som om min hulla är så mkt bättre!
Zappade över till svt å såg en annan smålänning, Joe Labero, på Robins... mkt småland blir det!

Finns absolut INGET att se på tv..funderar på å lägga mig kanske? oxå lite tråkigt när det är fredag förstås...
Börjat läsa Låt den rätte komma in (kom åt fel tangent först å började skriva Kåt....fnissa lite så jag antar att jag är lite trött, eller bara otroligt pubertal....får skylla på mina toklånga naglar!) inte kommit in i boken riktigt än förstås, men jag är liiiiite småskeptiskt till dess "genre" egentligen....men är redo att bli omvänd.

Haft så sjuuuuukt ont ikväll...trycker "neråt" som om nån bökar å stökar nere i bäckenet...fick stanna å hämta andan å svära lite när jag skulle in på Ica å köpa läsk...bökåstökunge!

Imorrn kanske vi drar en repa norrut upp till Halmstad för sista (?) gången i år... nope i år ska jag INTE fira nyår där å bli sjuk på kuppen ;) Var tal om att svärisarna skulle komma ner en sväng men vi åker dit istället å möts upp där....
slipper man städa här...haha ;) alltid nåt!


Jahadu Ajvide, är det du å jag ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback