Ännu en...

...tidig morron. Vaknade fem :(
Kissepaus å sen tog klådan över...gick upp å väntade in nyhetsmorron. Försökt vila lite i soffan här, men Mange stängde av sitt larm istället för å snooza hörde jag så jag hade full fokus på att han skulle upp i tid. Ringde in till sängkammarn vid 8 o han påstod att han visst snoozat....söte! Det hade du inte ALLS DET GJORT!!
Jag borde tvätta, men jag orkar inte...
Jag borde bädda, men jag orkar inte...(dealen är att den som går upp sist bäddar....funkar sådär)
Jag borde göra så jävla satans mkt, men jag orkar bara inte...
Har laddat en maskin disk å kört igång, käkat frulle två ggr å fixat ihop brevet till FK. Duschat å kliat ihjäl mig....
My day so far..

Ska läsa en massa idag, snart är det lunchdags....hoppas de hör av sig om mina prover idag annars måste jag nog ringa imorrn...kan inte ha det såhär! Börjat klia mer å mer uppåt benen och på magen oxå...

Trodde jag skulle bli piggare av en dusch, men icke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback