Benjamin syrsa

hej hopp hallå!

här ligger jag å gnider benen mot varann som en syrsa och kör på pekfingervalsen
punkter och stor bokstav skiter jag fullständigt i m a o

eller om jag ska va helt sanningsenlig är det ju inte benen jag gnider utan fötterna
de kliar och är idag helt inknödda i stödstrumpor
sooooo sexy

haft en rent helvetisk morron
vaknade tidigt som vanligt men dagen till ära med en hysterisk huvudvärk
tårarna bara rann okontrollerat och jag bara låg här å väntade på att klockan skulle röra sig å bli 8
fastade ju sen igår å bm har inte tfntid förrän 8 å likadant på spec mödravården så det var ju bara å härda ut
när jag efter att ha köat i tfnkö kommer fram så visar det sig att de inte alls ska eller kan ta proverna men att min bm ska försöka reda ut missförståndet och återkomma
blir tillsagd att äta men jag avvaktar till bm ringer upp
de typ idiotförklarar spec mödravården och säger att jag kan lämna prov först efter 13 hos dom för då var läkarn där
igår sa de att läkarn var där först den 18e ?? hon säger dessutom att alla deras tester tas på sjukan
ett simpelt jäkla blodprov?? gahh
så jag sa att jag ringer dit upp å hör om de kanske kan hjälpa mig
skulle dessutom höra av mig
om jag började känna mig yr å få huvudvärk
tackålov är det vettiga människor däruppe så jag får ta lite alvedon här hemma å komma ner så fort jag kan så ska de se till att testerna tas
stort tack till lizan som ställde upp som taxi så jag slapp gå i regnet ner
både bmstudenten som hjälpte mig igår läkarn och bm jag pratat med i tfn mötte upp i undersökningsrummet för att kolla läget så jag kände mig verkligen hjälpt
mitt blodtryck kollades och det hade ändrats men inte så drastiskt som tur var
tester togs och jag fick äntligen komma hem å äta frukost

huvudvärken maler lite än men har lagt sig längre bak i huvet nu
försökt sova bort det å har till viss del lyckats

tack vare cecilia har jag fastnat för ett te som jag dricker flera ggr om dagen nu
grönt te med jasmin
gott

men man blir kissig som fan så hej då




Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

Missa inte den coola tävlingen jag har på min blogg... Tror den kan passa dig!

2008-11-11 @ 20:12:14
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Cecilia

Hehe där ser man som det kan gå med teet! Fast vi får nog skylla på sonen min som var och köpte det ;)

2008-11-12 @ 08:11:30
URL: http://ciliah.blogg.se/
Postat av: leia

ja själv är jag ju förvirrad till tusen efter att mina två läkare säger raka motsatsen!!!!



Vi är väldigt nyfikna och vill veta vad det är för nåt som gömmer sig där inne...så om det går så JA VI VILL VETA



kramar å hoppas du får en bra dag iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback