Breathe

Ahh....svårt att andas flera gånger om dagen. Jag blir fullkomligt TOKIG!
Nu sitter/halvsitter/halvligger jag i soffan å kråmar runt som en ål för att hitta en bekväm position. Verkar lönlöst...
Sen ska vi inte ens prata om halsbrännan....sådeså....

Onsdag redan, dagarna flyger iväg!
Större delen av dagen igår bestod av att tvätta tvättberg å fixa med viktiga papper. Nu är alla ärvda kläder tvättade å sorterade i storlekar iaf. (tror de var tvättade redan innan vi fick dom...men jag vill vara säker)
Var lite loj hela dagen, kom aldrig igång riktigt.

Inatt har jag sovit ganska ok (det är nåt konstigt varannan natt alltså!) å vaknade av att Mange älgade upp mitt i natten....visade sig att klockan var sex iofs men vi somnade om båda två. Gott å somna i nytvättat :)

Idag är det fikatajm :) Ska bli trevligt....jag tänker anamma dresscode mysbrallor...haha...
Ikväll kaaaanske det blir handboll, vi få se...

Köpte nån gravidtidning igår å läste ett läsarbrev däri högt för Mange....det var en kille som skrivit och han hade ett rent helvete hemma med en grinig o arg flickvän....undrade när humöret skulle förändras för han inte orkade mer....hon var i VECKA ÅTTA!!! haha....skrattade gott båda två! Givetvis kom följdfrågan från yours truly ifall jag varit ett rent monster under dessa (snart) 35 veckor...."NÄÄÄÄE , verkligen inte! Du har varit precis som vanligt" sa han....
(Vågade kanske inte annat??? hihi)


Dags å tänka på lunch igen ja...  igår blev det bakad potatis med räkröra å grönsaker....så det kan jag ju inte gärna äta idag igen ;) eller?


Blev sugen på att lyssna lite Lenny.... Believe in me är så sagolikt underbart bra....kanske för att jag är så bövelens bas-kåt å basbeaten i den låten är lite utöver det vanliga ;)


Good eeevening infidel! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback