Det där med sömn...

...är ett jäklars meck :(
Snurrat hela natten och vid halv sex fick jag nog, tog med kudden å gick å la mig i soffan för å vänta in nyhetsmorron på 4an. "Snurrade" x antal varv här i soffan oxå...eller ja, snarare bytte huvudände...
Vaknade till strax efter tio å hade blixtrande huvudvärk å hemsk halsbränna :(

Great start på morronen verkligen!


Att jag inte riktigt är piggelin idag är alltså en underdrift.
Ska komma på vad min mage vill ha till lunch.... sen får jag väl se till att fortsätta vara duktig.
Plugga och tvätta tvättberg...





Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Ja gud vad man läntar efter att kunna få sova någorlunda bekvämt någon gång igen. Hoppas det gick bra med tvättberget och pluggeriet.



Kram

2008-11-06 @ 10:47:20
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback