Dumma dumma...

Frysen har bestämt sig för att kasta in handduken typ....felanmälde i förmiddags men tror ni att någon har hört av sig?! Nope, inte ett ljud från hyresbolaget... Får väl slänga allt käk som är däri :(
Orkar inte bry mig ett dugg. Arg blir jag! Är ju inte kallt nog å slänga ut på balkongen heller...

Har ont i magen nu....har bökat med sängen idag, legat på alla fyra å skruvat isär säng och ena nattygsbordet/nattduksbordet (?) för att sen knuffa sängen några centimeter så att spjälsängen kom på sin rätta plats. Sen var jag ju lite väl duktig å slet å drog ut sängen ordentligt så jag kunde torka å dammsuga bakom huvudgaveln där det var DAMMIGT de luxe!

Sambon är på g hem, ska bjuda 29orna på käk ikväll som tack för att P ska hjälpa till å slava med byrån och allt annat trams...FINALLY!
MEN än är vi inte där...så jag ropar inte hej!


Kanske blir lite gos med en brun långbent liten hundvalp med andra ord....synd att jag inte tycker så mkt om hundar bara! haha



Kommentarer
Postat av: Åsa

Brukar du köpa Cd-skivor?

När köpte du en CD-skiva senast och vad var det för skiva?



Ha en bra dag!

2008-11-14 @ 09:15:08
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback