Heeeej mitt vinterland!

Nu är det vitt ordentligt ute å Stella syns nästan inte alls ;)
Brrr.... hållt mig inne hela dagen men börjar känna mig lite såsig i pallet nu måste jag erkänna. Får nog iaf öppna balkongdörren å kippa en stund.
Mysigt när det är vitt iaf :)

Idag har jag fått lönespec...med lön...vilket jag ju egentligen inte ska ha (eller jo, men inte så mkt som kära Statöl gett mig) Synd att det inte stämmer....hade suttit fint nu inför jul, men min mertid och OB från oktober kommer väl till pass även om det inte var nån stor summa. Hade räknat med noll i inkomst den här månaden!

parentes : Dra mig baklänges, sambon är på g hem redan! slut på parentes

Tydligen så ringer de inte upp om provsvaren...även om jag specifikt frågade hur och när jag får reda på resultatet och min bm-student frågade både en annan bm och han överläkarn om hur det gick till.... och JA de hör av sig i VILKET FALL....
Bullshit alltså... men nu har jag ändå inte fått tummen ur å jag ska ju både till bm och dit till obstetriska (orkar inte se om det stavas så, så idag gör det fan det!) på måndag så jag kan likaväl vänta.
Om det varit livsfarligt hade de ju ringt...så ser jag på saken.
Det är klådan som är jobbig och att det sticker och känns segt i fingrarna, tummarna greppar inte hundra längre så jag är klumpigare än vanligt :) Å saker jag tappar får ligga å skämmas ett tag... ligger tortellini på köksgolvet från lunchen i några sekunder till...får väl plocka upp å skälla lite på nu innan sambon kommer hem.

De gör reklam på teven för en ny samlingsskiva med Rod Stewart och även om de spelar Sailing i kanske max 4 sekunder så räcker det för den här bölmajan att sätta fart...haha... bra med lite tår-dränage-hjälp ibland kanske?!?

Jahopp...då får man väl städa till det lite här... så det ser ut som om jag sköter mina hushålleliga plikter iaf ;)

Trevlig fredagkväll!

(baaaaahhh förresten....pensionären i mig är i extas! på fredag börjar På Spåret igen!!!!! I LOVE haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback