Hemma hos:

Hört önskemål om att visa vårt "cirkustält" på toa....so here it goes! (plus lite annat)



Compact living så det står härliga till! ;)
Dusch/skötbord som alltså avgränsas med ett rött duschdraperi "cirkustält"
Köpte ett Sniglar skötbord på Ikea som jag har oljat in, monterat en extra hylla, satt dit rullhjul undertill och satt dit två knoppar på framsidan. Får funka när inte utrymme finns!
Lillemans badkompisar väntar på sällis ;)




Här ska det sovas! (hoppas vi iaf...)
Kompisarna "Råttan" och "Nallen" vakar över bingen än sålänge....Ful råttan är va? Mange skulle PROMPT ha den när vi var på Ikea...
Saknas en mobil än sålänge, men den kommer tids nog...Mange har hittat en med mjukdjur, vaggvisor, ljusprojektion i taket OCH fjärrkontroll... så det lär väl bli en sån ;)




Har ni sagt hej till min Buddha i köket?!? I love him ;) Men man vill inte att han ramlar ner på fötterna....tro mig!



Mini-Mange och Mini-Sicka... Mange var ju så grymt söööööt! <3 Numera är han bara skäggig det lilla drägget! haha

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååå va kul å se!! Jättebra blir d ju. Va kul!! =)

Ni va söta båda 2 som små =) Kan ju inte annat än å bli en lite SÖT prins =P

2008-11-20 @ 12:52:46
Postat av: Evelina

kul med bilder :-) Mysigt bebisen får det! Vi har oxå en sån ful råtta, men barnen älskar den :-)

2008-11-20 @ 14:14:13
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: Icka

Hur höga är oddsen på att det blir en blondin?! Fint ni har det. Vi har också trångt. Så trångt att vårt sniglar (målat vitt) står ute i hallen. Toan är typ korridorsmal så där kunde jag bara drömma att få plats!

2008-11-20 @ 18:05:13
Postat av: Anonym

Fast om jag vore som du så skulle jag nog börja julbaka lite nu! =) Du kan ju faktiskt hamna på BB när som helst och när du kommer hem så tänker du nog inte tanken på att göra julkola! Fast du skulle nog vara glad om det fanns något gott att ta fram ur kyl/frys/skafferi! =)Hinner du göra klart skolan innan mini kommer?

2008-11-20 @ 20:33:37
Postat av: Jessica

Hej!



Så sött det är hemma hos er :-) Diggar att ni handlar på Ikea..hehe.

På tal om det tidigare inlägget, jag håller med! Jag trodde också att vi flyttat till ett lugnt område i stan. Men det händer så mycket skit! Polisbilar som cirkulerar kring Viskängen i princip varje dag.

Du, vi får ta tag i msnet... jag har plitat ner min hotmail i fältet ovan (vill inte bassunera ut det i offentligheten..hehe) så du kan väl försöka adda mig, om du vill alltså.

Ha det gott!



//Jessi

2008-11-21 @ 10:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback