Jag blir så arg...ska det vara så svårt?

Först och främst är jag så förbannat jävla arg och äcklad över hur mänskligheten bär sig åt...

När mina ögon igår mötte den här artikeln var det så att varenda hårstrå på min kropp ställde sig upp och tårar av ilska och vanmakt letade sig ut.
Hur kan man??
Jag blir inte ett dugg gladare av att läsa det här... hur i helvete kan det inte vara kriminellt att förgripa sig på djur??
Eskil för faaaaaan.... det säger väl sig själv att det är ett övergrepp...

Gahh....

Annars idag är jag (faktiskt) inte så jävla arg och upprörd. Fått sova gott inatt :) Förutom den obligatoriska kissepausen vid halv fem så har jag legat i sängen till halv åtta....lovely!
Ingen huvudvärk och jag kände mig (tro det eller ej) smidig när jag krängde på mig stödisarna i morse....ohh so sexy som mange sa när jag stövlade ut i badrummet i svarta stödisar å ett par röda trosor på sniskan....haha
Kan fan inte hjälpa att jag är så saaaatans läcker....bah

Onsdag allaredan!
Jag "boar" (som det så fint omskrivs) lite å pysslar å fejjar. Städar bäst det går....har jag sagt att byrån fortfarande står i hallen??
17 dagar idag, tro mig - jag låter honom höra det VARJE dag...har skrivit en lapp å satt på där jag plussar på dag efter dag... verkar dock inte funka :(
Får ringa in det tunga artilleriet helt enkelt a k a Patrick ;)

Ryktet (min dåliga syn på långt håll) säger att de har skaffat en liten brun långbent familjemedlem??!! De säger varken bu eller bä...men har inte dementerat ryktet...

Nu ska jag boa vidare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback