Klåda och deja vu

Hmm.... har precis en otäck känsla av deja vu, men kan inte sätta fingret på vad som framkallar känslan... saker jag läst/sett nu på morron har iaf påverkat mig på ett märkligt sätt...
Ett extra sinne eller att hjärnan "somnat"?? bra jävla fråga...

Verkar vara lite stormigt ute...fladdrar i löven ute på balkongen. Börjar ljusna...
Ligger här i soffan med tända ljus å har "avnjutit" en skål vaniljyoghurt med müsli och en stor kopp grönt te med jasmin. Klådan har plågat ihjäl mig större delen av småtimmarna, så strax efter sex gav jag upp å försökte distrahera mig med tv. Jag hoppas få svar på mina blodprov idag (en vecka sen idag väl?) vad de än må visa så att jag kan få ngt mot detta rena helvete...annars blir det förlossningen via psyket den dag det blir aktuellt, för jag blir skogstokig!
Legat med en handduk dränkt i kallt vatten på både händer och fötter men hjälper föga.
Alltså ni ska se min tumme, den är typ lika bred/tjock som lång...äckligt

Hör inte sambons larm längre....kanske bäst å kolla läget därinne....med risk för att man får agera taxi idag...
hoppas kunna vila/sova lite nu på förmiddan så jag har ork att sitta med hemtentan sen.
Ska ringa maggis oxå...hon ringde igår preciiiiiis när jag lagt mig tillrätta framför M i soffan ;)

Förresten, vem är det som kommenterat i bloggen här som anonym? beats me...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va ju tvungen att gå tebax å se om d va ja... å d va d jue =\ Sorry, men namnet har väl försvunnit =\ haha...

2008-11-18 @ 10:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback