Ninananinanna...ja ni vet...?

Istället för dagens boktips kör yours truly Svensson dagens låttips:

Kings of Leon -  Use Somebody

sexy voice och min typ av lättlyssnad musik ;)

Spotify är ett ganska farligt program... man fastnar och glider vidare från band till band och från genre till genre...
Hurihell jag nu lyckats hamna med K-Ci & JoJo - All my life DET mina vänner är ett mysterium! Jag undrar om man hittar smörigare låt? ;) Men ok...jag skulle ju inte ramla över den om jag inte gillade den...om så väldigt yttepyttelite....haha...Kan ju inte rucka på min image (host) å påstå att jag lyssnar på sånt här inte....? Å att föregående låt var Brandy....hade ju varit katastrof?

*Rungar igång Kent och FF så är allt som det ska vara igen!* Det är lite av min å mankopankos låt dessutom... <3 Kent är "vårt" band och ett av våra få gemensamma intressen...
Sen att dessvärre Brolle - Playing with fire är lite av vår låt oxå har helt andra orsaker... men den passade liksom in då... vi lekte ju med elden där i början... försökte stå emot men det gick inte.

Vicket sidospår det blev bara för spotify....??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback