No no no november!

November brukar inte direkt vara den muntraste månaden på året... å den här månaden kommer nog att kännas otroligt låååång.
Men min helg har varit skön... som en helg SKA vara. Ingen ångest överhuvudtaget :)

Fredagkvällen var mysig, käkade god mat å bara mös i soffan. Kollade väl Idol antar jag...men oj så kasst...
På lördagen åkte vi upp en sväng på Väla (andra dagen i rad för min del...haha) för å träffa A T W & F som var nere på en snabbis från Mellby. Hela jäkla Hbg/Sydsverige var ju där dessutom...så efter att hjärtat köpt sig en (åhh så fin) skjorta å en musikdvd så körde vi ner på stan för å köpa hem fika :p
Kafferepet har helt lovely cheesecake! fikade å kollade på Within Temptation....inte direkt min typ av musik, men jag tycker den är helt ok....men skulle ALDRIG erkänna det för M...haha...
Vilade lite "middag" innan vi kollade isdans å käkade nachostallrik, herrejävlar vad vi stank vitlök sen ;) Vitlök i färsen, vitlöksdipp till å så guacamole...brrr
Morronandedräkten på söndan hade nog kunnat slå ut luktsinnet på en hund! urk...
Första söndagen på eeeeeeevigheter som jag verkligen kunnat njuta av fullt ut. Inte ett uns ångest å jag var på ett strålande humör! Vi gjorde inget speciellt alls å jag hade inte panik i kroppen över det.
Lagade riktig söndagsmiddag...dillkött å potatis ;) Långkok på kalvstek var en första gång för oss båda... gott blev det iaf.
Gav efter för mitt lussebulle-sug....så jag stod å bakade lussekatter igårkväll....halv sats iofs, men får nog slafsa ihop en halv till....blev 16 bullar och nu framför mig ligger....tadaaaa - de 3 som är kvar :s
Behöver väl inte ens berätta vad som blev frulle idag? ;)
Kommer tröttna på både lussebullar, julmust å juleskum innan lucia är jag rädd....


Pratade med Maggis igår....å lille NILS låg i knät å "pratade" massa.... sööööte!
Hon ville se magen, så Mange fick agera fotograf....men han tröttna så jag tog några själv oxå :)


Magen var igår alltså i v.33+3 igår...eller v.34 som jag väljer å säga....jäkla klyddande med dessa jäkla dagar hit å dit?!
45 dagar kvar till BF (idag alltså 44...gahhh)




Riktiga mugshots!
Helkroppsbilder helvägrar jag...usch å shit! Att magen är stor är ok även om den är jobbig, men att ALLT annat oxå växt som sören känns inte så gott direkt...
Inser att jag behöver smörja in mina armbågar  när jag duschat...  ;)
Ska även fota "cirkustältet" i duschen....en vacker dag...


Genomtäppt i näsan idag...men SKA inte ta spray för mina slemhinnor är fucked up å blöder :( Så jag får gå här å pusta å frusta.....TYCK SOM OM MIG TACK!? Känner mig hög... hög på snor i hjärnan?! Billigaste trippen ever!

Precis klämt i mig en avokado...borde gå en sväng i solen?




Kommentarer
Postat av: leia

Hihi....ja din mage är i varje fall en gravidmage det kan man ju inte riktigt undra över:)



Ja....det jobbiga är ju att man sväller överallt....vissa blir ju så fint gravida och det är bara magen som växer....bakifrån kan man inte ana att det är en gravid person.....

sen är det väl klart att jag med mina ätstörningsproblem upplever allt extra mycket....men det går faktiskt överraskande bra:)



Lite avis på dig som har så kort tid kvar!!!



Kramar

Postat av: Soffe

hoppas allt e bra där hemma. E nyfiken på om ni har ngt namn på lillen ännu? Ha de, kramis

2008-11-05 @ 20:26:57
URL: http://sofiiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback