Sing hallelujah!

Oj, sprutlackerade precis hela tangentbordet med en nys :(
Ni ser, jag ska inte sluta med nässpray för då blir jag sjuk! Snuvig och har lite ret i halsen...jippi, som ett  brev på posten!
Att bli sjuk är min absolut högsta önskan just nu. Jag blir sååå lycklig, sing hallelujah!

Gårdagen var faktiskt helt ok. Vi åkte ner till Tivoli å käkade brunch, gick en sväng på stan i det fina vädret och köpte sen med oss fika hem från Kafferepet...underbart god cheesecake!
Hade tokont i ljumskarna sen så det blev sängläge å lite sömn...
Käkade vitlökstoast med svamp på och tittade på en helt ok film, Felon (?) tror jag den hette. Stephen Dorff och Val Kilmer iaf. Genre action, men den gick ner här ändå.

Vaknade halv åtta i morse (trots sent igår) och var döhungrig! fått tillbaka lite illamående igen så jag MÅSTE äta direkt...går inte lura magen många sekunder inte!

Blev alltså inget H-stad igår och idag veti17 om jag vill dit. Jättefint väder iofs, men vi kan likaväl sitta här å mögla som däruppe... de ska väl bara vinterförbereda iaf.

Jaha, då ringde mat- &sovklockan igen....HUNGRY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback