Var det nån som sa svullen?

Before:


Såhär ser mina fötter ut i normala fall... två lite halvknotiga fotknölar och en enorm hålfot....(syns iofs inte här)
Tofflorna på bilden har egentligen gått ur tiden nu, men jag har sån grym separationsångest att de hänger kvar å får följa med mig in på Ica titt som tätt ;)


Nowadays:



Det är fan horribelt... helt jäkla horribelt!
 Ska ändå tillägga att jag innan fototillfället legat med fötterna högt i ca 30 min
It´s nasty!!!!

Fått papper från Ä-holms kommun idag iaf...så nu ska jag skicka en bunt papper till FK å kräva ut lite dineros såsmåningom... på tiiiiiiiden!

Ätit soppa så det står ur öronen på mig nu... lunch igår, middag igår, mellanmål (!) idag och så lunch idag...

Inte riktigt hunnit med så mkt med tentan som jag önskat så jag får sätta lite fart här nu innan Kalle Magnus kommer hem, för då SKA vi handla. Somnade gott i förmiddags å tog igen nattens plågotimmar...skönt!


Hunnit med å prata 1 timma å 18 minuter med Maggis oxå....haha...lille Nils låg jämte å gnydde, fes, bajsade å ja you-name-it-and-he-sure-did-it! Riktigt liten piss-nisse ;)
Längtar efter vår lille piss-nisse när man hör honom i andra sidan luren <3 Hon sa att hon ska övertala honom om att komma ut när vi ses nästa (nästnästa eller hur fan man säger..inte kommande så då borde det bli nästa?!) helg på julbordet....vojne vojne... träffa tjocka släkten :s


Näe, ska klä på mig ordentligt...springer här å luftar tuttarna efter dusch...haha
Sen hemtenta!


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Nämen gud!!! Det där ser inte skönt ut. Din stackare! Ska fråga mamma vart de där tossorna kommer ifrån. Har fått dom av henne. Kram och håll föttern högt ;-)

2008-11-19 @ 21:34:26
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: Evelina

Heej! snart dax, spännande! oj vilka svullna fötter, stackare!

kram

2008-11-20 @ 14:13:25
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback