Aaajjeeh :(

Haft ont i magen större delen av dagen...spänner å trycker under magen, vad pysslar du med därinne pysen?!
Känns som om han ligger på tvären, det buffas i båda sidor samtidigt eller så får man sig en jädra kick rätt upp i revbenen :(
Det börjar liksom bli tröttsamt nu, jag har fattat att det är du som bestämmer ;)


Faktiskt pluggat otroligt duktigt idag och än är jag inte klar för dagen! Ska fortsätta iaf fram till Bonde söker fru...haha jo men det MÅSTE man ju se?!
Sett "påan" ? En bonde träffar en tjej som gillar japanska filmer å han säger att han gillar Stefan å Krister...uj uj uj :s

Nu "avnjuter" jag för tredje gången pasta med tomat/köttfärssås med massa parmesan... tråkigt men sant! Men sålänge man blir mätt får man va nöjd. De senaste dagarna har jag börjat känna en helt annan hunger än jag haft innan...när jag vaknade (väcktes) i morse var jag fullkomligt vrålhungrig : /

Jag borde få gult kort, men jag tittar faktiskt på Go´kväll på teve...han som skrivit Sune- och Bertböckerna (jaja, jag VET att de är två om'ett) är där å talar om sitt liv och om sin son som har Downs Syndrom. Intressant!
Han omnämner människor som "utvecklingsstörda" och "normalstörda" :) Så sant...vi "normala" är ju helt klart mer eller mindre störda vi oxå! Vissa mer än andra....mohahaaa, kan väl räkna in ett helt gäng där tillsammans med moi, yours truly ;)
Nu var han klar.....zappen goddamnit!

Jag har faktiskt fuskat lite idag....sa att jag absolut inte skulle städa, men jag kunde inte riktigt låta bli ;) Måste rasta Dolly dammsugare med jämna mellanrum ju!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback