Aouch...

Ont i magen hela dagen....eller det är ju inte i magen direkt, utan kanske snarare ont om/på/i magen : /
Säger även hej till mitt bäcken, inte känt av dig innan men nu jäklar vet jag vart du sitter!
Så spänd å har lite värk i ryggen så jag ska ta en värkis å lägga mig i soffan.
Härdat ut med plugg fram till nu, men nu får det bli lite vila efter maten faktiskt. :(
Jag ska aldrig mer säga att jag mått oförskämt bra, för det slår tillbaka med en gång...

Dagen har ju inte ens börjat?! Så grått å tråkigt väder att jag har haft alla fönsterlampor tända fram till halv ett...
Men det var lite mys i morse ändå, tända ljus å nyhetsmorron :)

Nu längtar jag tokmkt efter lussebullar, kan man börja fuskbaka redan nu?!!?


GE MIG LUSSEBULLAR!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

usch då, hoppas värken försvinner!!

klart man får fuskbaka! låter riktigt mumsigt med lussebullar!



kram

2008-10-21 @ 15:38:15
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback