Beundran

Jag beundrar verkligen min nya "kvällsdiet" bestående av vaniljsås med paj ;)
Men ni kan ju numera mitt levnadsmotto?!?
Kanske inte så konstigt att röva verkligen ser ut att vara i v.32...

Nästan så jag börjar känna mig ensamstående....sambon jobbar än :(
Blir arg på hans jobb...

Ska väl ta å "hoppa" i säng nu, en god bok hade ju gärna fått göra mig sällskap men lyser med sin frånvaro. "Läser" just nu en reservplan vid namn ? av Denise Mina eller nåt dylikt....sånt intryck har den alltså gjort ;)

Nån som har nåt vasst boktips?
Inget tantsnusk, ingen chicklit, ingen Fjodor Dostojevskij eller Hemingway, ingen fantasy, inget med historia eller religion för det spyr jag på....
Kanske ska säga att jag bara läser deckare och biografier? ;) Lättare så...

Jaha, då ska man försöka gå å lägga sig då ja...å hoppas på bättre sömn inatt
!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback