Bitchslap, right back at ya!

Har varit så glad över att jag mått så bra hela tiden... men på sistone har jag varit jättetrött å i perioder varit ganska illamående. Häromdagen tog jag en powernap i soffan å vaknar av att jag spyr! WHAT?!
Nu mår jag ganska tjockt å känner inte alls för å sätta mig på ett tåg till Lund, men måste :(
Det fullkomligt spöregnar ute dessutom...

Har försökt plugga riktigt duktigt, men så fort jag sitter ner med en bok sparkar lilleman sönder mig å lever rövare ordentligt...tack för den!

Näe får väl se till å göra mig i ordning... varit uppe tidigt å pluggat...sådeså...
Bussen går om en halvtimme å jag hatar å stressa


*kräkan*

Kommentarer
Postat av: Anna

Flyttade i november förra året...:) Inte lätt o hänga med! Låter ju inte som det var en sån trevlig dag det där...vakna å spy...isch. Hoppas du mår bättre snart!!

2008-10-03 @ 18:17:56
URL: http://annalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback