Det är synd om människorna!

(Strindberg va? fyfan vad jag är bra...)

Extra synd är det om mig idag... magontet har iofs lagt sig, men då jag vilat lite på soffan vaknar jag av att jag får en djävulusisk kramp i vaden :(
Och FÖRSÖK jaga fatt på din fot för att sträcka ut vaden när du ligger platt fall i en soffa, med en basketboll till mage till råga på allt!
Ont gör det nu, så jag haltar runt här... fan...vicken dag!

Har nu lagat mat... men någon skulle va hemma tjugo över sex å är inte hemma än...så maten står här klar men inte äten :( Iofs visste jag att han skulle bli senare (håller ALDRIG tider, ever!) så jag hade det klart tio i sju...å då är han kvar på jobbet. Blir så less å arg, varför ska jag ens anstränga mig!? Jo, för jag vill ha en liten mysig stund då vi iaf äter ihop... sen ska han iväg å jobba igen ju.

Sa häromdagen att vi inte gör så mkt saker tillsammans, vi har liksom inga hobbies som vi sysslar med, men att vi oftast iaf äter ihop om kvällarna vilket inte alla gör...
Right back at you....as usual!

Näe, nu är jag arg så jag tänker äta...så får han komma bäst han vill!


(Jag ska ha massage sen...annars j*vlar!
)

Kommentarer
Postat av: Evelina

stackare...jag är hungrig som en häst, får jag ta hns plats? ;)

2008-10-21 @ 19:48:07
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback