Frågesportsjunkie

Jag är löjligt förtjust i teveprogram i stil med Postkodmiljonären, Vem vet mest, 50/50, Jeopardy....På Spåret är töntigt nog favoriten...haha....men ibland blir jag irriterad på vilka puckon som är med å tävlar...
Svårt å va så jäkla bright som jag förstås ;)

Alla som inte vet att bästaste Oasis gjort Wonderwall borde få jordnötter inpetade i näsan! haha
Likadant med att Goliat dräptes med en slunga... det borde man få cashews i öronen för!!!!

Varit en snabbis i Lund idag...var ett hell å bli av med bilen :( Ville stå på konsumparkeringen men en stor jäkla lastbil blockerade infarten...mårtenstorget hade torgdag å alla andra jäkla parkings är 30-min eller 2timmars. Puckostad!
Så jag fick iaf strosa över halva stan... :(
Stannade på Beijers å köpte lite stuff.... vuxenpoäng, tack...

Håller på å oljar listerna...sau innihelvetes lång tiijd de sa ta då! : /

Ikväll är det mys här på jkpg-gatan...det har jag beställt ;)

Råkade jag avslöja att jag gillar namnet Simon igår? :P Haha... kan säga att det nog är alternativ nr2 bara...
Spikat är att karate kid ska heta Carl iaf... efter far sin ;)
Carl ***** å så efternamn dådå... har hotat sambodarling med att kiddo får heta Svensson om jag inte har blingbling på fingret i julhelgen...mohahahaa.... så jävla klockrent hot! Tack för idén Cilla... ;)

Fan förresten....jag har slutat jobba! kan ni fatta?!!? helgalet...


Kent - mina husgudar- släpper nytt idag :) ATT jag ska ha....hoppsansa!

Goaste pluttan Angelicas födelsedag idag! Grattis :)
Hon var min "första" lillasyster eftersom hon kom först av mina fina små flick-kusiner...å SOM jag önskade mig en lillasyster när jag var liten....men en bror satt väl rätt ok oxå, även om han satt långt inne. (Therese du räknas inte för du var för nära mig i ålder...haha)

Jessica...jag kan inte alls med min msn, men jag har den igång när jag är hemma...nästan alltid alltså...haha... om du annars mailar din emailadress (har inte den?) så kan vi försöka på båda fronter... :)

Min fåfänga (sen när då?) sambo ringde precis å sa att han stannar om kärringgrillen på vägen hem... (!!?!!)
Tränar igen å nu ska han sola...what the f*ck...?

Jag ska iaf vara en god husmor å förbereda maten... klyftpotatis, egengjorda skinkschnitzlar, svampsås å sallad....

Mys mys - so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback