Gaaahh, jag brinner inne!

Idag var en sån där dag som började med att jag förhandlade med mig själv....
"måste jag verkligen åka till Lund idag"
"jag är ju heltäppt i näsan, är jag kanske sjuk?"
"ska jag skriva en halvdålig sammanfattning verkligen, eller låta bli?"
"näe, nu måste jag ju stressa :( är det värt det?"
Oftast förlorar mitt förnuft mot
dessa tuffa förhandlare, men idag var jag strong...eller strong?! Jag var väl normal, betedde mig som normalt folk som gör det de ska?

Så trots nästäppa (nässpray är uteslutet nu då jag blöder så ur näsan....urk! Förstörda slemhinnor, jotack!), halsbränna och lite lagom mörbultad tjock kropp så valsade jag iväg till bussen. Lizan hämta dock upp mig så jag fick åka bil ner till Knutan...alltid något :)
Lugnt seminarie idag...smart-jag blev så sugen på en hallondricka från Brämhults och en Latte på vägen till Historiska... men grattis...nu brinner jag inne! Helgalen halsbränna :(

Nu ska jag ringa Myspys å styra upp kvällen...lutar nog åt hämtmat å film borta hos domdära...
Sen blir det ett litet mellanmål å en stunds pluggande. Bäst å hålla igång lite för jag har gäspat konstant hela dagen....så tar jag det för lugnt kommer jag somna. Not good...
Såg att kusin ringt, men jag orkar inte/känner inte att jag har tid att "slösa" bort en timme i tfn just nu... för jag VET att det blir minst en timme : / å det älskar ju en telefonmotståndare....buärk

Haha, vad var det Soffe å Ninna skrev på jobbet?!  I liked it a lot iaf...

Med en kiwi i baken håller du dig garanterat vaken (?)

Kommentarer
Postat av: Soffe

jaa det måste juh bara funka, med kiwin alltså!!

2008-10-08 @ 22:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback