Information

Oj vad jag behövde sova idag tydligen...låg kvar till nästan tio!
Gått bra att jobba i helgen, men jag är lite trött i rygg och framförallt fötter. Känns att man bär runt på x antal xtra kilon! Tröttsamt att allt fler undrar om jag inte är sprickfärdig...hell no, 65 dagar kvar sägs det :( alldeles för länge, samtidigt som det ger panik över att man knappt hinner blinka förrän veckorna rusar.

Idag har jag plugg-dag härhemma...går sakta men iaf framåt....alltså rätt håll.
Nu har jag pausat för lunch å lite bloggläsande. Tuggar käkarna ur led med en stenhård ferraribil...jag som inte ens gillar ferraribilar! Smakar ju typ hallonbåt..urk!

Ikväll/em ska jag å min käre karl på informationsmöte på Försäkringskassan...gissar att det kommer vara kasst...men då har man iaf varit där.
I veckan drar föräldrakursen igång oxå...torsdag för å va exakt. Då kommer Mange definitivt dö av äckel...förlossningsvideo är väl kanske inte nåt man vill se egentligen! blää

Näe...tillbaka till böckerna


(eller jag tar nog en dusch först)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback