Ingen anledning...eller?

Åhh, ligger här med sååååå dåligt samvete :(
Jag tycker inte att jag borde ha det, men det äter lite på mig iaf...

Mange ringde för en stund sen å fråga vad jag gjorde... å givetvis följer frågan "du, när är det absolut senast du vill hämta mig?"....
Jag säger ALDRIG (inte argt eller så utan helt tonlöst snarare) å det köper han rakt av... jag tänkte liksom att har han nu begett sig till Martin för nån töntkväll får han ju se till å ta sig hem själv?!? Eller?
Taxi Svensson är trött på detta jäkla körandet :(
Haft en rutten dag känner jag, tar jag kanske ut det på Mange helt oförtjänt?


Känns som om jag ligger här vareviga torsdag själv å glor på Criminal Minds?


Kiddo har värsta partajet därinne...hållt på å rumla runt i säkert en halvtimme nu å verkar inte ha planer på att lugna ner sig direkt. Trodde det var för trångt för rummel....?

Nu ska jag få sällskap av Ben & Jerry....chocolate fudge brownie comin' up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback