Inte låter jag...

...väl såhär när jag pratar?

My hoods :) Från min pappas jobb är det...hoppas och tror väl att han ska få vara kvar?!

Småland, mitt kära småland, men jag vill INTE bo där nu...kanske senare nångång, men INTE nu. I like Hbg :)

Varit i Lund idag. Pisseväder har det varit :( Sen ramlade jag in om försäkringskassan, fick lite klarhet iaf... men usch å sitta i en timme i kö! :(

Nu ska jag väcka sambon som vilar lite...jetlag från huvudstan...haha :)

Myskväll innan jobbhelg...sista helgen, yeeehaa!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad skönt med sista helgen! :)

En annan har ju fått ta semester för att hinna plugga till tentan. :S

Kram!

2008-10-25 @ 10:54:53
URL: http://fianactually.blogg.se/
Postat av: Henke

nej, du bryter lite på skånska och en annan dialekt, numera faktiskt! hehe =)

2008-10-25 @ 12:28:31
Postat av: Icka

Har du fått havandeskapsp eller hur funkar det på mack?

2008-10-25 @ 19:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback