Ja, va gör jag?

Här händer inte mkt kan jag säga.... precis ätit en toast, börjar få tillbaka hungern ordentligt. Å hör å häpna, jag drack MJÖLK till!
Vilat ögonen i soffan en stund. Innan dess pluggade jag å kollade på Kärlekens Mirakel...den dära vetenskapliga filmen om hur liv blir till. Var väl helt ok, men jag tyckte det var lite fööör detaljerat i början...gick snabbt på slutet.
Fatta hur mkt skit som kan hända bland celler å skit i början? Ett jäkla mirakel att så många ungar kommer ut till synes helt perfekta!
Mr är å jobbar, var annars?
Solen skiner faktiskt ute... efter regn kommer solsken!
Jag vill hitta på nåt, men vet inte vad och egentligen vet jag inte om jag vill göra nåt alls...det ska va RÄTT sak å göra isåfall.
Brukar vara bra på att filosofera i duschen, så jag ska nog ta mig en dusch å se vart kvällen lider.


Vill ha doooodis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback