Kvalitetstid!

Idag vaknade jag knappt alls...helt galet att jag ska vakna så tidigt å ha svårt att somna om sådär hårt som man kan önska. Vaknar mellan 4 och halv 6 varje morron å vet inte varför?! Men för att lättare somna om går jag upp å kissar så det är extra skönt å hoppa ner under täcket igen.

Halv tio var det dejt med Hbg-mammorna igen :) Denna gången satt vi på bibblan å tjötade, mkt mkt trevligt! Blir dock ett ganska dyrt nöje i längden så vi ska väl snart börja fika på hemmaplan istället :)

Gårdagkvällen var mysig, åt pizza, äppelpaj å snask borta hos M & P. Var helt färdig när jag kom hem...

Näe, lilleman uppskattar inte kudden jag har i knät så jag ska ställa ifrån mig datorn å kolla vidare på fd fröken Schulman när hon thaiboxas...mohaha...


Har en gigantisk godispåse framför mig, vi snackar GIGANTISK! Men jag är inte så sugen, ätit nån bit men nu mår jag inge vidare....vill hellre ha en satsumas eller ett äpple :s konstig jag vet!
Så att nej, alla mina kilon är INTE för att jag kränger onyttigheter till höger å vänster iaf ;)
Får oftare fruktsug än chokeladsug...

Nu är det helt plötsligt skittråkigt att sitta hemma själv...Mange får jättegärna komma hem å störa mig! Var visst middag å bowling i Malmö ikväll så jag gissar att det blir sent :(


Imorrn är det BM-tid tidigt å sen ska jag tvätta och vara flitig med skolan...jobbhelg sen ju :(

Kommentarer
Postat av: Icka

Jag vaknade också mycket på slutet. Det är nog för att man omedvetet förbereder sig på alla kommande vaknätter när Pyret kommit ut.

2008-10-09 @ 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback