Min kära familj <3

Var här på besök under gårdagen :)
Hade en "tidig" Lunda-dag, 9-11 faktiskt å sen skulle familjen möta upp å hämta mig i Lund...men som vaaanligt så har pappa valt en "alternativ" väg till Lund å hamnar på villovägar ;)
Så jag traskade från UB /SOL ner till mitt gamla jobb å hälsade på. Hade turen att Tobbe jobbade, inte många kvar av mina "gamlingar" där...blev lite uppdaterad om läget å så iaf innan min familj dök upp å hade hittat rätt.
Åt lite tidig lunch på Max innan vi for söderut å tog bron över till Danmark....bara för å köra upp till Helsingör å sådär... Öl å sådär...ni vet ;)
Jag köpte bara chokelad :)
Körde inom mitt jobb på lite studiebesök, ska sanningen fram var mamsan nyfiken på vem Lizan som jag pratar så mkt om är. Efter det drog vi en repa på Väla...kikade mest bara. Kan inte bestämma mig för om jag ska köpa den där väldigt vida jackan på KappAhl? Har inte hittat en endaste endaste jacka annars som räcker om magen, men inte vill jag ha ett "tolvmannatält" (som pappa kallade jackan) heller. Eller jo, just NU vill jag ju ha den för jag tycker den är fin....men SEN då?
Inte skoj å gå runt å se större ut än vad man verkligen är.... :s Ett jävlars dilemma det dära!
Min mamma hittade iaf lite kläder till lilleman...haha...förvånad? Han fick tre söta bodys å två helt underbart söta strumpor...haha...smälte direkt!
Åkte hem hit, lagade oss lite god mat...mös i
soffan å åt sen kanelbulle å tårta :) Kanelbullens dag idag egentligen, men varför äta idag när man var sugen igår? Sen bara måste alla sponsra Statoil Ramlösa å köpa deras/våra kanelbullar...sådeså
Usch nu är jag fullkomligt vrålhungrig... blivit så slarvig med å äta :( Å förutom alla vanliga mål mat ska man nu försöka trycka in massa massa mellanmål....men jag har svårt för mellanmål, blir bara frukt å det funkar dåligt :(

Har en grubbeldag... helg-ångest på nåt vis...känns som om man SKA göra så mkt när det är helg, men här blir absolut INGET gjort. Mange är dessutom å jobbar :( Trevlig ledig helg... not

Börjar bli rädd... stundvis undrar jag hur fasiken jag ska reda ut det här....jo ni läste rätt, jag tänker hur JAG ska reda ut det här. Räknar liksom inte in Mange, vilket i sig skrämmer mig... det är ju bara jobbjobbjobb i hans huvud å det går inte prata allvar med honom (än?) vilket skrämmer mig oxå för det KAN hända vadsomhelst närsomhelst känns det som.
Mkt skrämmande å rädsla...stundvis....ibland känner jag mig gjord för å va gravid å bli mamma.
Denna ambivalens skrämmer mig....ja ni ser ju, vilken jävla spiral man är i?!?!
Kanske fullt normalt, men jag känner mig som ett riktigt psycho... :(


Mat...sen ska jag passa på å tråkplugga...kanske ta en promenix i solen som faktiskt förgyller denna lördag!


Vecka 30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback