My poor feet!

Aouch... känns som om nån har kört med ångvält under mina stackars fötter :(
Spenderat 7 timmar på jobb idag...räckte å blev över. Blev lite småstressigt i morse då jag fick skjutsa mange till tåget å lizans bil vägrade starta så jag fick köra henne till jobb oxå...å SEN hem å duscha å äta på 40 min för att återvända till jobb igen.

Känner mig smått mörbultad i övrigt oxå....lite seg i höfterna å känner mig stor å tung. Fiiifan....vågade mig upp på vågen imorse, ångrar mig kan jag säga.

Lagar tråk
mat....falukorv i ugn å potatismos : / Mange är på g hem från Malmoe, gillar INTE när han är där för det blir alltid sååå sent :(

Mkt annat har jag inte å förtälja idag känner jag.... imorrn gäller skola å sen fri lek med grannarna borta i 29an på kvällen lutar det åt. Tycker inte om att åka tåg heller....

Så mkt man inte tycker om men som man gör iaf...

Jessica förresten, jag var nog dum  nog att skriva svar till dig i mina egna kommentarer :(
Självklart kan vi adda varann!
[email protected] tror jag är kopplad till min msn...

Trevlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Lajzan

du räddade min morgon,, :) hoppas bettan vill som jag imorgon,, :)

2008-10-07 @ 20:34:52
URL: http://lizzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback