På begäran :)



Lillemans åk.... Emmaljunga Edge Duo Combi (pallar ju förstås inte byta till sittdelen å fota)
Jag är inte mkt för starka färger, små ilskna hjul som snurrar åt alla dess håll, trehjuliga mackapärer å så vill jag ha nåt stabilt å gediget å köra runt med i eventuell slask i vinter... så denna känns bra so far, har iofs bara provkört från bilen å upp i lgh:en...vilket i sig är en historia för sig...phuu va trångt det är i vårt trapphus ÄVEN om vi har hiss!
Ja den är så jävla enorm som den ser ut....faktiskt
Sen å lära sig alla finesser å fatta hur alla delar ska användas är ju oxå ett kapitel i sig...


Sitter å pluggar...men ögonen går verkligen i kors....är så trött att ni fattar inte :( Det KAN inte vara meningen att man ska vara såhär trött? Har satt på musik (krysslådan funkar som vanligt igen yeehaa) för att inte i tristess fastna i  nåt på teven iaf...å nu pausar jag faktiskt bara lite!
Till råga på allt så har jag druckit två Latte idag så jag är konstant på toa å kissar... yttepytte blåsa å urindrivande dryck är ju inte att rekommendera alls Svensson!
Hungrig som en varg nu, så jag käkar mellis (ja middag blir ju sent när karlsloken är i Malmö å jobbar) nu...hallonsmoothie å skinkemacka


Tillbaka till böckerna

Kommentarer
Postat av: Icka

Fin! Vi har en EL citycross. Platina är färgen. Svart med lite detaljer i grågrönguld typ! Det ser ut som om det är samma figurer som i vår sufflet! Oscar diggar att titta på dem iaf!

2008-10-01 @ 20:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback