Pirr i magen! :s

Ringde precis min kära kusin....tog eeeeevigheter innan nån svarade ;)
Då börjar ju hjärnan spinna vidare såklart, men till slut så svarar Matte å de ÄR ju hemma..."hemma igen" säger han för att vara exakt....huh?! Ja då har de varit på förlossningen å vänt!!!
Vattnet gick i morse men hon hade inte tillräckliga värkar än, så om det inte sätter igång innan imorrn på morron så ska de få åka in å få värkstimulerande....WOW!!! Jag ska bli "moster" liksom...(hrmm jo steg ett är moster, steg två är morsa! Är ju exakt 2 månader mellan våra BF-datum)
Helgalet!
Det bästa i kråksången är att vi i vilket fall nog tänkt åka till Småland å hälsa på :) Då blir det BEBISGOS!!!! Ska bli sååå spännande att få se vad som bor i hennes mage.

På tal om mage....är det nån som sett vart min navel tagit vägen??


Magen igår v. 30+4 (v31)
Jaja, jag får väl varna såhär i efterhand för all hud...avklädda inslag tillhör ju inte direkt vanligheterna i min kära bloggelibloggblogg
Det sägs att den där bollen ska växa till sig ytterligare...hujedamej! :s

Slut på bebistjöt...

Idag vaknade jag strax innan åtta å behövde kissa...trodde jag var dötrött, men det var nog snarare av andra orsaker jag inte fick upp ögonen. Heltäppt i näsan å får frysrys :(
Jag som skulle fikat idag...å hade tänkt åka till Akademibokhandeln å köpa massa pockets... får se framåt eftermiddan om jag "vaknar till".
Kanonväder ute, men blåser ordentligt friskt. Härligt med höst!
Infon på FK igår var nog mer givande för Mange än för mig...jag har ju läst lite sen innan, men nu lät allting tre ggr så avancerat än vad det nog är egentligen.
Ikväll är det egentid här, Mange å Patrick ska på hockey så jag ska njuta i fulla drag å äta MIN favvomat....(ska bara komma på vad det är oxå...haha)

Tacka gud för nässprayen!
Ciao


Kommentarer
Postat av: Evelina

spännande! Min syster ska ha närsomhelst så jag blir oxå snart moster (för 6e gången iførsig)

2008-10-14 @ 13:07:06
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: leia

tack så jättemycket......det är en konstig känsla:)

Tyvärr kan jag verkligen inte njuta än......men jag hoppas att jag mår bättre snart så att jag kan börja njuuuuuta i massor!



Kramar

Postat av: Tezzan

TI hi... din mage ser ju nästan ut som min..ti hi.. ganska så lika.. är i vecka 37 o hoppas varje dag att vattnet ska gå för jag vill ju träffa vårt mirakel..=) Plus att man känner sig ganska så otymplig o stor..=) O för att inte tala om alla gångerna som man går upp o kissar o när man ska vända sig i sängen.. annars så e det uuuuunderbart att vara gravid..;) Kram

2008-10-14 @ 18:53:31
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback