Segefredag

Idag är jag sådär lagom groggy... Lizan ringde å väckte (?!?!) mig vid halv tio idag!
Redan glömt vad hon ville?!
Iofs somnade jag inte förrän efter två ordentligt då Mange äntligen kom hem från jobbet...KLOCKAN TVÅ!
Att han ens kom upp till jobbet i vanlig tid idag är ett under, och dessutom utan min hjälp. De senaste dagarna har mister lyckats stänga av larmet istället för att snooza....då är det tur att miss vaknar och har lite sans att kolla på klockan!

Som om det inte vore nog med min sjusovarmorron, slocknar jag i soffan efter min ganska sena lunch...gahh
Men jag har pluggat duktigt fram tills dess, faktiskt...

Mannen beräknas nog komma hem inom en timmes tid, ikväll blir det pizza, mys och Idol i soffan :)
No more ensamstående-kvällar!

Imorrn åker vi upp till Småland...har satt siktet på att komma härifrån vid nio...grattis...som vanligt!
Det ska kelas med kids i diverse storlekar...mest med en i modell nyfödd ;) Men även modell Wilma, Felix och Lukas ska nog få sig, om inte en omgång med kel, så en hel del bus!


Får nog plocka lite här, börjar mörkna ute så det är dags att ladda upp med värmeljusen oxå... TOPPEN att vi snart tänkt åka till Ikea, för ljusen är snart slut.


Ha en bra kväll! I sure will...with my sleeping beauty ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback