sööööööhhh....nda´

Hyffsat fint väder... eller näe jag underdrev (?) lite, det ÄR fint väder ute.
Vad gör jag? inte mkt :(
Någon som blir förvånad över att vi inte har varit och heller inte ska till Ikea den här helgen? Trodde inte det heller...
Jobbhelg och jag plågas, såååå ont i fötterna att jag vill gråta :(
Mamma
byxorna från jobb är för små, grattis...muppbyxorna räcker upp över halva magen å sitter åt så det ser ut som jag har två magar...en halv ko...så jag har iaf fått lov att jobba i jeans. Tackskaniha...
Jag ska inte klaga, har bara tre dagar kvar att jobba...men fyyy vad det förstör helgerna : /
Vill mysa, vill hitta på saker, träffa folk, slippa ångest...ja det där vanliga liksom...
Fick precis en tillsägning av Mange att han stör sig på att jag lägger saker i vasken, so what? Ska JAG börja berätta allting jag stör mig på vad gäller dig? Shit...har du tid?!?
Couldn´t care less my friend :(
Till exempel är jag sur idag för du har mixtrat med alla mina favoriter på datorn.... när jag nu trycker till exempel F kommer inte alla mina favoritsidor upp längre å vem fann minns vilka alla det var?! :S
Ge fan i "min" dator...

Tre timmar kvar i frihet... blä


Tack för tips om bot mot halsbränna... ska testa ALLT, har till å med testat att dricka mjölk...grattis laktosmagen

Bloggtorka de luxe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback