Taskigt läge liksom!



Men shit...hur lyckas hon??

Kunde inte vaknat på ett bättre sätt idag :) halv sju damp sms:et från Moster Netta ner...sen strax efter började manges snoozande å inte kunde jag somna om efter ett sånt sms, så det blev en lång kramig morron. Så lång att jag fick skjutsa ner Mange till jobbet ;) Delvis oxå för att han var finklädd i skjorta å kavaj idag, tydligen nåt happening i Kristianstad idag...Ålagille? va nu det är för nåt...?!? låter iaf läskigt....usch...ål är ju liksom en ORM i VATTEN...dubbelt urk!

Åkte å köpte frulle å lunch på jobbet sen, fastnade lite där när det började spöregna...
De har stängt av vattnet här i hela huset mellan 9-15 idag, så egentligen borde jag flytt fältet. Kul å springa å kissa 510 ggr utan att kunna spola ordentligt....har laddat upp med massa vattenspannar dock ;)
Så för att slippa disk å att laga mat köpte jag med mig food...

Nähä... dags å sätta tänderna i lite essä-skrivande kanske....yeehaaa....upphetsande till max!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback