Det där med att ta tag i dagen...

...är ju helt klart ett bra mål...om inget annat? Jag hade iaf ambitionen...
Istället resulterade det i en amerikansk äppelpaj ; )
Näe, men allvarligt... jag omprioriterade tiden helt enkelt. Hade ju en helt för jävla pissig helg, så jag valde att njuta av lite kvalitetstid denna måndag.
Så förutom ett otroligt givande (NOT!) samtal till Försäkringskassan har jag haft en bra dag.
Snart blir det kycklingsallad å vitlöksbröd här... kom på precis att jag redan ätit kycklingsallad idag! Men Espresso House kyckling- å bulgursallad är äcklig... å då är jag mild i bedömningen ändå...
Gutt å prata av sig lite med Liza. Kolla en runda på Skopunkten efter stövlar men nejtack, fula å plastiga fejkstövlar kan man nog hitta bra mkt billigare nån annanstans OM man nu måste ha ett par.
I år kan jag alltså meddela att Svensson varken kommer ha stövlar eller jacka i vinter! yeehaa
(gissar att jag inte kan ha mina sen tidigare...vaderna har liksom blitt lite större....)

Va mörkt det blev med en gång...mysbelys tack!

Fick ett mail förra veckan eller så av min käre kusin Tommy...men jag hatar å maila vidare så jag hänvisar honom hit istället....Han trodde iofs att jag var en av de som skulle svara först...men TJI fick nog du ;)

1: Vad är klockan nu? 18.33
2: Dina förnamn? Jessica, Anna, Christina
3: Smeknamn? Sicka, de som vill retas säger Jessie vilket jag hatar
4: Piercings? En i tragus å en urtagen i naveln
5. Ögonfärg: Blågrå
6. Födelseplats: Växjö BB
7. Favoritmat? Lasagne eller carpacchio om jag måste välja
8. Någonsin varit i Kalifornien? Nix
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej, skulle isåfall vara inför flytt...men tapetsera? nope
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Jo det har väl hänt
11. Varit med i någon bilolycka? Inte personligen nej...varit först på plats en gång bara
12. Krutonger eller baconbitar? Baconbitar såklart
13. Favoritdag på veckan? Alla utom söndag?
14. Favoritrestaurang? Om man kan kalla det favorit efter ett besök så -> http://www.elite.se/sv/node/434
15. Favoritsport? Är numera ganska uttråkad vad gäller sport, måste jag välja så blir det handboll
16. Favoritdrink? Drinkar är inte min grej egentligen...men seabreeze om jag måste välja
17. Favoritglass? Ben & Jerrys Brownie-smak
18. Walt Disney eller Warner Bros? Helst inget...men Disney då
19. Favorit-snabbmatsrestaurang? Sibylla
 20. Vilken färg har din sovrumstapet? Vit med naturvita medaljonger, eller om det är tvärtom möjligen
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Noll, klara på första
22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? Lookfantastic om nåt julerbjudande
23.Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Får jag säga Ica utan å va jättetråkig?
24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Bloggar eller surfar rundor
25. När går du och lägger dig? Olika, alltifrån 21-02
26. Vem kommer att svara på detta e-mail först? Eftersom jag inte mailar nån...nobody?
27. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara? Samma svar som ovan...
28. Vilket tv-program missar du inte? Jag följer inget slaviskt
29. Senaste personen du va ute och åt middag med? Oj, middag? Säkert Liza
30. Ford eller Chevrolet? Ingen ford på min gård (som pappa säger) å chevor är för raggaräckel...haha
31. Vad lyssnar du på just nu? teven i bakgrunden
32. Vilka är dina favoritfärger? Nu är det rött, grönt å mörkblått... i den ordningen
33. Hav eller flod? Flod låter otroligt sunkigt, så hav helt klart
34. Hur många tatueringar har du? Inte en endaste...tack å lov?
35. Har du någon gång kört slut på bensinen? Bensinmätaren på min fd bil "Skruttibangbang" vart paj en gång så vi blev stående vid ett trafiklyse sent på kvällen...vågar knappt skriva att vi var på väg till Donken ;)
36. Katter eller hundar? Katter helt klart
37. Klockslag när du blev färdig med det här mailet? 18.44

Kommentarer
Postat av: Icka

ang forden så säger min pappa likadant!

2008-10-06 @ 21:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback